Direkt reklámküldemény
informatika
(Direct mail)
kizárólag hirdetés-, marketing- vagy reklámanyagból álló, nagy számú címzettnek azonos tartalommal - eltekintve a címzett nevétől, címétől és azonosító számától, továbbá egyéb olyan módosításoktól, melyek nem változtatják meg a közlés jellegét elküldött közlés, amelyet továbbítani és kézbesíteni kell a feladó által magán a küldeményen vagy annak csomagolásán feltüntetett címre. A nemzeti szabályozó hatóságnak értelmeznie kell a nagy számú címzett kifejezést és közzé kell tennie a megfelelő meghatározást. Számlák, pénzügyi kimutatások és más egymástól különböző tartalmú közlések nem tekintendőek direkt reklámküldeménynek. Az olyan közlés, melyben a direkt reklámküldemény azonos csomagoláson belül együtt fordul elő más küldeménnyel nem tekintendő direkt reklámküldeménynek. A direkt reklámküldemény alatt értendő a határokat átlépő/nemzetközi és a belföldi direkt reklámküldemény is.
Szerkesztette: Lapoda Multimédia
Maradjon online a Kislexikonnal Mobilon és Tableten is
|