marketing
kereskedelem
A vállalati üzletpolitika része. A vállalat vezetésének olyan értelmezése,
amelyben a vállalat minden célját és intézkedését
a piacra irányuló cselekvése határozza meg. Azoknak a módszereknek
az összessége, amelyek a vállalat eredményes
piaci működésére irányulnak, az értékesítés növelését készítik elő.
Ennek érdekében a marketing kialakítja mindazon feftételeket
(eladási hálózat és szervezett vevőszolgálat, piackutatás, optimális
értékesítési ár stb.), amelyeknek egybehangolásával
a gazd. versenyben előnyök szerzését s így a legmagasabb nyereség
elérését teszi lehetővé. Nem azonos tehát a
piackutatással, hanem azt is magában foglaló, bővebb tevékenység.
Szerkesztette: Lapoda Multimédia
Kapcsolódás
Maradjon online a Kislexikonnal Mobilon és Tableten is
|